Så kan du hjälpa andra stockholmare efter attentatet..

Det stod faktiskt så till en länk på mitt facebookflöde…

 

Det är inte så märkligt att vi flera tusen utsocknes känner en gnagande ensamhet.

Jag ville egentligen bara raka mig denna lördag. Jag kände mig så fult skäggig…Jag skulle ju bara resa bort över dagen…så hem igen till rakhyvlarna!

Jag söker en moské eller en kyrka med rakhyvlar.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *