Det här blir vår Ankomsten. Ett digitalt rop som får leva sitt liv nu. Du får gärna kommentera, många har sagt att de ska men bara tystnad…gärna reflektioner men inga hejarop…de hörs knappt här i Stockholm ikväll…de farliga hejaropen…jag går i en reflekterande stad…det är så sorgligt vackert.
Nu pratar jag bara i bilder, min Ankomsten:



