Nu får vi snart sätta igång brandlarmet!
Vår underjordiska rörelse är upptäckt. Av en ren tillfällighet..så klart!
Det droppade in några 3:or i rummet som undrade över vår jordglob med häftmasse-människorna!
Det tog 16 s sedan kom de rusande in med sina Ipads. Var är brandlarmet….den globala utrymningen har börjat!
Jag tror att Bilals väsktrick fungerar. Rysligt bra! Responser börjar droppa in.
Visst följer du också med Bilal in bland vackra berättelser, artefakter och samexisterande integration!






















