No comments!
Ps! Jo, förresten! Det var ju liksom hela poängen att eleverna på skolan ska väva in sig i den pedagogiska texten svaonline.se
Reflektion är väl något som vår läroplan andas med djupandning!
Källkritik!
Läsa mellan raderna….viktgt! Det får du faktiskt träna på här också….djupt mellan raderna!

















