Hej!
Jag heter Osama. Jag är elva år och jag kommer från Syrien. Innan jag kom till Sverige bodde jag i Turkiet i två och ett halvt år.
Jag bor nu i Anderstorp. Jag går i klass fyra här på Ekenskolan.
Jag har några kompisar i skolan som jag spelar fotboll med.
Min familj består av två systrar och en bror plus far och mor.
Jag trivs mycket bra i Sverige och tycker om hur vi bor. Även mina föräldrar tycker att det är fint här.
Hej!
Jag heter Osama. Jag är elva år och jag kommer från Syrien. Innan jag kom till Sverige bodde jag i Turkiet i två och ett halvt år.
Jag bor nu i Anderstorp. Jag går i klass fyra här på Ekenskolan.
Jag har några kompisar i skolan som jag spelar fotboll med.
Min familj består av två systrar och en bror plus far och mor.
Jag trivs mycket bra i Sverige och tycker om hur vi bor. Även mina föräldrar tycker att det är fint här.